מועמדי סער: פרקליטת מחוז ת"א לשעבר ושני משנים ליועמ"ש

ישראל רובין No Comments on מועמדי סער: פרקליטת מחוז ת"א לשעבר ושני משנים ליועמ"ש

סער פרסם את מועמדיו: עו"ד גלי בהרב-מיארה, והמשנים ליועמ"ש רז נזרי ורועי שיינדורף. סער ציין כי יתכן שיציע מועמדים נוספים בשבוע הקרוב

גדעון סער צילום: פלאש90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המשפטים, גדעון סער מפרסם הבוקר (שני) את מועמדיו לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה הבא. במכתב ששלח סער ליו"ר הוועדה, נשיא ביהמ"ש העליון בדימוס אשר גרוניס הוא פירט את מועמדיו.

פרקליטת מחוז ת"א (אזרחי) לשעבר ועורכת דין בשוק הפרטי בהווה, גלי בהרב-מיארה, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לענייני ניהול ותפקידים מיוחדים ולמשפט ציבורי-חוקתי, עו"ד רז נזרי והמשנה ליועץ המשפטי לממשלה למשפט בין לאומי, עו"ד רועי שיינדורף.

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לענייני ניהול ותפקידים מיוחדים ולמשפט ציבורי-חוקתי, רז נזרי | צילום: דוברות משרד המשפטים

דוברות משרד המשפטים

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה למשפט בין לאומי, רועי שיינדורף | צילום: דוברות משרד המשפטים

דוברות משרד המשפטים

סער ציין כי הוא שומר לעצמו את הזכות להוסיף ולהציע מועמדים נוספים עד למועד האחרון שקבע גרוניס, ה-20 לדצמבר. יצויין, כי נוסף על מועמדיו של סער צפויים חברי הוועדה להציע מועמדים משלהם וגם ראש הממשלה מוסמך להציע מועמד.

אתמול התכנסה לראשונה ועדת האיתור ודנה בסדרי עבודתה. הבוקר מתפרסם ב'גלובס', כי יו"ר הוועדה, נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אשר גרוניס הודיע לשר המשפטים כי הוא מעריך שהוועדה לא תספיק להמליץ על מועמד עד למועד סיום תפקידו של היועמ"ש בסוף ינואר וכי על השר להיערך למינוי ממלא המקום ליועץ המשפטי לממשלה. גרוניס העריך כי הוועדה לא תסיים את עבודתה לפני חודש פברואר ויתכן מאוד שרק במרץ.

חלק מחברי ועדת האיתור | צילום: דוברות משרד המשפטים

דוברות משרד המשפטים

בנוסף ליו"ר גרוניס, חברי ועדת האיתור לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, הם עו"ד תמי אולמן (נציגת לשכת עורכי הדין), ח"כ צביקה האוזר (נציג הכנסת), שר המשפטים לשעבר, עו"ד דן מרידור (נציג מטעם הממשלה) ופרופ' רון שפירא (נציג מטעם האקדמיה).



0 תגובות